OOC: I'll try to atempt battle scenes but i know i wont be able to pull it off as perfectly as jona here, you damned professional battle-writer.
As i walked down to talk to my men and prepare them for the upcomming battle i saw Nerevar and Dagoth Ur make their way up to the Dwemer king.
Once i got to my men i shouted, "Aufmerksamkeit!". To the westerners reading this that ment Attention. My men stood at parade rest and i told them,
"Wir sind ungefähr, die größte Schlacht in allen von Tamriel zu inszenieren! Etwas von den Sie ist, etwas von Ihnen ist nervus, etwas von Ihnen wahrscheinlich wont macht es durch den Tag erschrocken. Erinnern Sie sich nur an, ich bin direkt hinter Ihnen Burschen, die entlang kämpfen, unterstützen jedes und jedes ein von Ihnen. Ich werde das erste auf den Berg, und ich wird sein das zuletzt ein hinabgehen den Berg sein! Die allerletzte Prüfung von Glaubenlagen bevor uns. Wir WERDEN suceed, werden wir an diesem Tag triumphieren. Schauen Sie die Männer an, die neben Ihnen stehen, behandelt sie als ein Teil von Ihnen!
Wir haben togeather geschlafen, haben wir togeather geweint, haben wir einander rechtzeitig von Trauern gehalten
Wir sind ein Band der Brüder, die geheime Verbindung zwischen zwei Soldaten nie kann gebrochen werden, auch nicht durch den gottlosen Dwemers. Zeigen Sie sie, dass wir still in zu jener guten Nacht nicht gehen werden! Was diesen Tag heimlich plant, wird in die Seiten unsere Geschichte von der Geschichte, ewigem carring auf verbrennen!
Meine Brüder, lässt uns marschieren in Schlacht, für jedes ein von uns die fällt, werden fünf von ihnen ebenso fallen!"
What i said was,
"We are about to stage the greatest battle in all of Tamriel! Some of you are scared, some of you are nervus, some of you probably wont make it through the day. Just remember, i am right behind you guys, fighting along side each and every one of you. I will be the first one up the mountain, and i will be the last one going down the mountain! The ultimate test of faith lays before us. We WILL suceed, we will triumph on this day. Look at the men standing next to you, treat them as a part of you!
We've slept togeather, we've cried togeather, we've held each other in time of mourning
We are a band of brothers, the secret bond between two soldiers can never be broken, not even by the godless Dwemers. Show them that we will not go silently in to that good night! What conspires this day will burn into the pages of history, forever carring our story on!
If we are defeated, we will give them hell before we do!!!"
I was never good at speaches and the like, but my men cheered none the same. That filled me with pride.
--------------------
The lazy man can, what the lazy man plans.
|